12.7.15

Unngå å få gamle blogginnlegg i innboksen

Nå er jeg skikkelig lei av at Feedburner/Google sender i "reprise" gamle blogginnlegg til folk som abonnerer på nye innlegg på e-post.

Derfor foreslår jeg en ny måte å gjøre dette på: 
Om du sender meg din e-postadresse via kontaktskjemaet i bloggens sidefelt (jeg trenger ikke navnet), så sender jeg nye innlegg direkte til den e-postadressen, uten å bruke Feedburner, slik at du slipper å få tilsendt gamle innlegg.

Med ønske om en fortsatt god sommer.

Hilsen Sigrun

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Virker ikke lenken(e)? Da vil jeg bli kjempeglad om du har tid til å gi meg beskjed via kontaktskjemaet i bloggens sidefelt.

- LAGE LENKE: <a href="url-adresse">Lenkens navn</a>

- BRUK NAVN, ditt virkelige eller et fiktivt. Velg Navn/nettadresse (ikke Anonym), og skriv inn navnet. Nettadresse er ikke nødvendig.
- Logger du inn med Google-konto, kan du få kommentarer tilsendt på e-post.
- Kommentarer som ikke holder seg til saken eller er personangrep eller trakassering, kan bli slettet.

Motta nye innlegg på e-post