29.2.12

Liten, lønnet bloggjobb ledig

Vil du overta en lønnet bloggjobb etter meg for Avdeling for barn og unges psykiske helse ved Sørlandet Sykehus (ABUP)? Det er snakk om cirka en times blogging i uken.

ABUP-bloggen har innlegg om ulike emner under psykisk helse/barn, hvorav arrangementer (altså seminarer, konferanser, fagdager m.m. om psykisk helse-relevante tema, og spesielt relatert til barn og familie) topper listen. Ellers er det informasjon om blant annet relevante rapporter, helsepolitikkforskning/avhandlinger, bøker/boklanseringer, videoer og temaet vold/overgrep mot barn. Liker du å holde deg litt oppdatert om hva som skjer på psykisk helsefeltet, er denne bloggjobben midt i blinken.

Ansatte ved ABUP kontakter bloggansvarlig om de har informasjon som skal legges ut i bloggen, men for det meste finner du den selv. Jeg tipser gjerne om hvilke kilder jeg har brukt for å finne informasjon, og vil i det hele tatt kunne hjelpe mye til i begynnelsen, dersom det er behov for det.

Du bør ha erfaring med bloggmediet, men om du er uvant med Blogspot-blogg, så står jeg til tjeneste. Det samme gjelder bruk av f.eks. Scribd.

ABUP-bloggen er ikke en personlig blogg der man skriver om egne erfaringer eller synspunkter på psykisk helse, men det er lov til å lenke til personlige blogger når det er relevant, slik jeg har gjort her. Jeg har også lenket til min egen blogg noen få ganger, men man skal ikke bruke ABUP-bloggen til å pushe egne saker.

Kontaktperson for jobben er Iris Anette Olsen ved Sørlandet Sykehus, e-post: Iris.Anette.Olsen@sshf.no, men henvend deg til meg om du har spørsmål om selve bloggingen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Virker ikke lenken(e)? Da vil jeg bli kjempeglad om du har tid til å gi meg beskjed via kontaktskjemaet i bloggens sidefelt.

- LAGE LENKE: <a href="url-adresse">Lenkens navn</a>

- BRUK NAVN, ditt virkelige eller et fiktivt. Velg Navn/nettadresse (ikke Anonym), og skriv inn navnet. Nettadresse er ikke nødvendig.
- Logger du inn med Google-konto, kan du få kommentarer tilsendt på e-post.
- Kommentarer som ikke holder seg til saken eller er personangrep eller trakassering, kan bli slettet.

Motta nye innlegg på e-post