25.12.11

At det går an!

Jeg fikk meg et aldri så lite sjokk på julaften formiddag. Mens jeg googlet et eller annet, havnet jeg tilfeldigvis på nettstedet til jobben til livsledsageren av en psykolog jeg har gått i terapi hos. Ved siden av telefonnummeret på jobben dukket det opp et mobilnummer jeg syntes det var noe kjent med: mobilnummeret jeg hadde trodd var min terapeuts! Det var lett å huske grunnet tallkombinasjonen.

Mens jeg gikk hos denne psykologen, ga en annen av vedkommendes klienter, som jeg kjente, meg dette nummeret, som hun selv hadde ringt. Jeg sendte flere SMS-er til det jeg trodde var min terapeuts mobilnummer. Siden terapeuten ikke hadde gitt meg telefonnummeret, var jo skylden min. Men det var feil å gi meg beskjed om at SMS-ene var mottatt, uten å la meg få vite at dette var partnerens telefonnummer.

3 kommentarer:

  1. Og hvorfor er jeg ikke forundret? Jeg hadde timer hos en terapeut med hjemmekontor som oppmuntret meg til å skrive. Da jeg noen år senere ba om å få se det jeg hadde skrevet, var det borte - han hadde lagt det i en kommode, og innholdet var blitt kastet under flytting. Journalen var også blitt "borte under flytting".

    SvarSlett
  2. Ingrid: Jeg blir målløs.

    SvarSlett
  3. Dette var på 70-tallet; jeg vet ikke hvor nøye man var med journalplikt og sånt den dagen.

    Denne terapeuten presterte også å fortelle meg, da jeg hadde tatt av meg en del forsvar og var temmelig hudløs, at det EGENTLIGE problemet mitt var at jeg trodde på tullet til nyfemnistene.

    SvarSlett

Virker ikke lenken(e)? Da vil jeg bli kjempeglad om du har tid til å gi meg beskjed via kontaktskjemaet i bloggens sidefelt.

- LAGE LENKE: <a href="url-adresse">Lenkens navn</a>

- BRUK NAVN, ditt virkelige eller et fiktivt. Velg Navn/nettadresse (ikke Anonym), og skriv inn navnet. Nettadresse er ikke nødvendig.
- Logger du inn med Google-konto, kan du få kommentarer tilsendt på e-post.
- Kommentarer som ikke holder seg til saken eller er personangrep eller trakassering, kan bli slettet.

Motta nye innlegg på e-post