12.10.11

Blog Action Day 2011: Mat

Mat er tema for Blog Action Day 2011, som er søndag 16. oktober. Det er mange ting man kan blogge om som handler om mat. Men mat blir jo lett en middelklassegreie og -markør.

Det hadde vært fint om noen ble med og blogget om hvordan det er å ha lite eller dårlig mat, tenker jeg. Også her i landet er det jo folk som ikke har råd til å spise frukt og grønnsaker jevnlig - ja, ikke engang middag. Og jeg kan love den uvitende leser at det tærer på den psykiske formen å bare måtte spise kneippbrød fra Rema med leverpostei fra boks samt havregrøt til middag hver bidige dag. Tror du meg ikke, så prøvd det et halvt års tid!

Interesserte kan registrere seg her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Virker ikke lenken(e)? Da vil jeg bli kjempeglad om du har tid til å gi meg beskjed via kontaktskjemaet i bloggens sidefelt.

- LAGE LENKE: <a href="url-adresse">Lenkens navn</a>

- BRUK NAVN, ditt virkelige eller et fiktivt. Velg Navn/nettadresse (ikke Anonym), og skriv inn navnet. Nettadresse er ikke nødvendig.
- Logger du inn med Google-konto, kan du få kommentarer tilsendt på e-post.
- Kommentarer som ikke holder seg til saken eller er personangrep eller trakassering, kan bli slettet.

Motta nye innlegg på e-post