26.11.10

Nominér din(e) superheltinne(r)!





I år som i fjor ønsker vi å kåre en superheltinne i sosiale medier.  Bakgrunnen for kåringen er et ønske om å bidra til en synliggjøring av kvinner i sosiale medier. Sosiale medier er arenaer der kvinner deltar i større grad enn menn, og noen av disse fremhever seg som ledende aktører i sosiale medier i kraft av det de gjør og den de er.

Les mer og nominér her


Oppdatering: Jo flere som nominerer en kandidat, jo bedre sjanse har hun. FRISTEN er 3. desember kl.12.00.

3 kommentarer:

  1. Flott at du sprer budskapet!

    SvarSlett
  2. Anonym3.12.10

    Hei Sigrun, takk for at du sprer budskapet om kåringen, og at jeg fikk den store glede å stemme på deg! Men det gikk så altfor raskt! Nå kommer jeg diltende flere timer etter at fristen har gått ut, fordi det er jo SÅÅÅÅ mange positive egenskaper som jeg setter pris på hos deg, som jeg ikke skrev inn i det kommentarfeltet på kåringen. Men gode ting kan ikke sies for sjeldent, så derfor:

    F.eks. så er du jo innmari morsom, ja faktisk ganske så fandenivoldsk av og til- og det er en herlig side ved deg, at du kan LE!!!! - verbalt også!:-)
    - du fremstår som innmari klok
    - du er innmari kunnskapsrik
    - selv jeg som er kvinne kan se at du er vakker,
    - du er selvsagt innmari modig, både slik du fremstår som utsatt for overgrep i din barndom, og den modige og korrekte måten du hamler opp med kreti og pleti på bloggen din, det være seg uansett status
    - jeg har lært SÅ mye av deg og bloggen din, og takk for det!!!!
    - du er SNILL, stiller opp og hjelper med henvisninger hit og dit når jeg spør, som en Klara Klok, takk for det også!
    -jeg beundrer deg for at du fremstår så sårbart ærlig, også med din smerte
    - du er en knakande god forfatter/skribent/blogger!
    - alt det jeg kan om blogging, det har du lært meg, tusen takk for det!!!! Forskjellen er at jeg ble tatt av purken for min blogg....
    - da stilte du også opp, du ante at noe var galt da bloggen min plutselig forsvant fra eteren, men jeg kunne rett og slett ikke svare på din henvendelse da du spurte om noe var galt, fordi jeg var da så altfor opptatt med å legge meg paddeflat etter at jeg frivillig slettet bloggen min da jeg hadde hatt besøk av purken på døren....I politiavhør ble jeg nemlig spurt om jeg skrev bloggen min sammen med flere? Det svarte jeg selvsagt som sant var NEI! på. Derfor kunne jeg heller ikke svare på din henvendelse. Noe annet kunne kanskje ha blitt misforstått. Men i dag er jeg likevel glad for at du brydde deg, takk for det!
    - takk for all viktig informasjon om både det ene og andre som du sprer på bloggen din, det har jeg lært masse av!
    - du er seriøs
    - og herlig useriøs i enkelte av dine viktige "fiksjoner"
    - og noen ganger er det vel ikke fritt for at jeg har blitt litt småmisunnelige på suksessene dine, for du er knakande god!
    - DU er en ekte SUPERHELTINNE!
    Hjertelig hilsen Enfant terrible :-)

    SvarSlett
  3. Tusen takk. Det var litt av et skussmål :)

    SvarSlett

Virker ikke lenken(e)? Da vil jeg bli kjempeglad om du har tid til å gi meg beskjed via kontaktskjemaet i bloggens sidefelt.

- LAGE LENKE: <a href="url-adresse">Lenkens navn</a>

- BRUK NAVN, ditt virkelige eller et fiktivt. Velg Navn/nettadresse (ikke Anonym), og skriv inn navnet. Nettadresse er ikke nødvendig.
- Logger du inn med Google-konto, kan du få kommentarer tilsendt på e-post.
- Kommentarer som ikke holder seg til saken eller er personangrep eller trakassering, kan bli slettet.

Motta nye innlegg på e-post