21.6.10

Jeg vil ha Odd Volden som spaltist!

I siste utgave av bladet Psykisk helse skriver Odd Volden, brukeraktivist, skribent og tidligere landsstyremedlem i Mental Helse:

 [I] de tradisjonell kanalene er samtalene om psykisk helse sterkt begrenset.



Og om vi slipper til, er det utelukkende på formelen "slik lever jeg med min diagnose". 


Psykisk helse må gjerne fortsette å la Finn Skårderud resirkulere sine fire kjernebegreper og sine reisebrev fra middelklasselandskapet. 


Men om Psykisk helse ønsker å være på hugget i 2010, må de også gi oss som sliter, en rollemodell og en mulighet for identifikasjon. Vi vil ha en spaltist med egenerfaring. 

Siden Odd Volden selv er en av de absolutt beste skribentene vi har på feltet  - han utfordrer, overrasker og morer - oppfordrer jeg herved bladet Psykisk helse til å la ham bli spaltist i bladet.

Hva synes du?
pollcode.com free polls
Oppfordrer du Psykisk helse til å la Odd Volden bli spaltist hos dem?
Ja Nei Vet ikke hvem han er   

Er du ikke abonnent, så kjøp bladet her.

4 kommentarer:

  1. Absolut en verdig kandidat og en fin talsperson :-) Tommelen opp fra meg!

    SvarSlett
  2. Anonym22.6.10

    Like god kandidat er du Sigrun! Men du er kanskje allerede spaltist der for alt det jeg vet?

    SvarSlett
  3. Anonym: Dette er ingen kåring. Og ingen stilling som er utlyst.

    SvarSlett
  4. I dag har Odd Volden et innlegg i Morgenbladet om "personlighetsforstyrrelser", Knausgård og Karterud.

    SvarSlett

Virker ikke lenken(e)? Da vil jeg bli kjempeglad om du har tid til å gi meg beskjed via kontaktskjemaet i bloggens sidefelt.

- LAGE LENKE: <a href="url-adresse">Lenkens navn</a>

- BRUK NAVN, ditt virkelige eller et fiktivt. Velg Navn/nettadresse (ikke Anonym), og skriv inn navnet. Nettadresse er ikke nødvendig.
- Logger du inn med Google-konto, kan du få kommentarer tilsendt på e-post.
- Kommentarer som ikke holder seg til saken eller er personangrep eller trakassering, kan bli slettet.

Motta nye innlegg på e-post