6.5.10

Twitterkurs av Elin Ørjasæter





Elin Ørjasæter på Twitter


Bookmark and Share

5 kommentarer:

  1. Anonym6.5.10

    Tusen takk, Sigrun - og Elin!!!! Kjempeinteressant! Men med ME- tror jeg ikke twitter er noe for meg. For et pes! Blir svimmel ved tanken. Men når jeg er frisk igjen, da skal jeg følge de interessante rådene til Elin. Man må være frisk for å orke så mye informasjon og ha så mange twittervenner. Uansett, dette var mat for Mons! Hjertelig takk!

    SvarSlett
  2. Jeg har også en utmattelsestilstand, men synes ikke det er slitsomt å tvitre. Det gikk veldig raskt å lære det og få det inn "under huden", selv om jeg ikke er spesielt glup med sånne ting.

    SvarSlett
  3. Anonym7.5.10

    da lider vi neppe av samme utmattelse. jeg sliter veldig med å være på nett. innmari anstrengende. gjør kun slike enkle ting. leser litt nettaviser. skriver mailer for å holde kontakt med omverdenen. ellers intet. blir lett uvel. men din flotte og viktige blogg, Sigrun, den leser jeg av og til:)

    SvarSlett
  4. Takk :) Og måtte vi snart bli friske!

    SvarSlett
  5. Hei Sigrun og tusen takk for at du la ut kurset mitt! Leser "anonym" sine kommentarer. Twitter kan være litt hesblesende MEN det fine med twitter er jo at man slipper å gå ut av huset for å være sosial. Du kan sitte i pysjen, i din egen sofa med tekoppen en hel kveld, treffe masse mennesker og ha det gøy uten at du trenger å gå på fest. Jeg takker nei til nesten alle invitasjoner om fester etc. fordi jeg ikke ORKER å gå ut, jeg farter jo så mye i jobben til ulike møter, radio/tv etc. etc. Derfor er twitter min måte å være sosial på, usminket, sliten og i pysj!

    SvarSlett

Virker ikke lenken(e)? Da vil jeg bli kjempeglad om du har tid til å gi meg beskjed via kontaktskjemaet i bloggens sidefelt.

- LAGE LENKE: <a href="url-adresse">Lenkens navn</a>

- BRUK NAVN, ditt virkelige eller et fiktivt. Velg Navn/nettadresse (ikke Anonym), og skriv inn navnet. Nettadresse er ikke nødvendig.
- Logger du inn med Google-konto, kan du få kommentarer tilsendt på e-post.
- Kommentarer som ikke holder seg til saken eller er personangrep eller trakassering, kan bli slettet.

Motta nye innlegg på e-post