24.5.10

Ser du på "In treatment"?

I fjor en gang anbefalte en venninne meg å se TV-serien In treatment. Etter ti minutter måtte jeg gi meg, det ble for vondt å se.

Men i går slo jeg på TV-en da NRK sendte flere episoder av serien, og da gikk det bra. Jeg klarte å se på uten at min tidligere psykolog kom "imellom". Faktisk tenkte jeg at en sånn terapeut kunne jeg godt ha hatt (inntil jeg så at han hoppet til køys med en tidligere pasient). I de fire episodene jeg så skjelte han ikke ut en eneste pasient.

I dag starter NRK andre sesong med serien. Jeg er spent på hva andre med - særlig dårlige - terapierfaringer synes om In treatment.

Psykologer skriver:
Jan-Martin Berge
Christian Moltu

In treatment på nett-TV

Share/Bookmark

2 kommentarer:

  1. Salander26.5.10

    Jeg har sett noen få episoer og synes den ser bra ut :) Liker den, jeg. Har dårlige terapierfaringer også -skulle jeg ikke like den da?

    SvarSlett
  2. Salander: Enkelte mener det er noe galt med oss som har dårlige terapierfaringer, at vi har et feil bilde av terapeuter.

    SvarSlett

Virker ikke lenken(e)? Da vil jeg bli kjempeglad om du har tid til å gi meg beskjed via kontaktskjemaet i bloggens sidefelt.

- LAGE LENKE: <a href="url-adresse">Lenkens navn</a>

- BRUK NAVN, ditt virkelige eller et fiktivt. Velg Navn/nettadresse (ikke Anonym), og skriv inn navnet. Nettadresse er ikke nødvendig.
- Logger du inn med Google-konto, kan du få kommentarer tilsendt på e-post.
- Kommentarer som ikke holder seg til saken eller er personangrep eller trakassering, kan bli slettet.

Motta nye innlegg på e-post