1.2.10

Utestengt fra egen PC

For noen dager siden ble jeg redd, for jeg fikk en såkalt blue screen på PC-en. Jeg fant en prosedyre jeg skulle følge på Microsofts sider, og underveis trengte jeg kyndig hjelp. Jeg ringte Telenoreksperten, som riktignok koster 26 kroner minuttet (og inntil 600 kroner per samtale), men det er veldig lettvint for kunden, for man slipper å ta med PC-en ut av huset.

Da jeg skulle få hjelp, skjedde det imidlertid i farten en glipp - og jeg var utestengt fra min egen maskin! Det var overhodet ikke gøy. Men i går og nesten hele dagen i dag har jeg lagt beslag på en datatekniker og fått fjernhjelp og hjelp via telefon fra Telenoreksperten (uten å betale noe), så nå fungerer alt, utenom feedene, Word og passordene som jeg hadde lagret hos Norton.

Gjett om jeg er glad! Jeg elsker profesjonelle som retter opp feil de gjør.

Share/Bookmark

7 kommentarer:

  1. Tenk om psykiatrien hadde vært slik, tenk om psykiatrien hadde vært profesjonell, tenk om psykiatrien hadde hatt det minste innsikt i hva de driver med.... Tenk om psykiatrien i det hele tatt hadde sett et snev av den elendigheten de påfører folk, men å tenke at de skulle kunne rette opp noe av det som påfører folk, nei den tanken er nærmest umulig å tenke...

    SvarSlett
  2. Hei igjen Sigrun!

    Eg blir berre glad om du linkar opp bloggen min og, men eg veit ikkje korleis du får den inn på berre ei linje. Grusomt amatør kanskje, men eg har aldri brukt blogg.no før....

    SvarSlett
  3. Oddveig: Jeg tenkte på en kjempekort (énlinjes) presentasjon av bloggen din. Gå inn på Psykisk-blogger (i bloggprofilen min) så ser du at de andre bloggene der er presentert veldig kort.

    SvarSlett
  4. Ja, det er ikke alltid like lett med data. Flott at det orndet seg.

    SvarSlett
  5. Hei igjen! Bloggen min er ikkje noko anne enn meg, som er 23 år, og psykisk sjuk, og ærleg om det!

    Kortaste linja eg kan komma på ;)

    Oddveig

    SvarSlett
  6. Hei, Oddveig! Da har jeg tatt med bloggen din )

    SvarSlett
  7. Anonym6.2.10

    Gid så flott det hadde vært om OGSÅ ansatt ved navs kommunale boligkontor og sosialkontor hadde rettet opp igjen alle saksbehandlingsfeil automatisk, OG godtgjort den ulempe kunden hadde måttet lide pga kommunale saksbehandleres feil!

    SvarSlett

Virker ikke lenken(e)? Da vil jeg bli kjempeglad om du har tid til å gi meg beskjed via kontaktskjemaet i bloggens sidefelt.

- LAGE LENKE: <a href="url-adresse">Lenkens navn</a>

- BRUK NAVN, ditt virkelige eller et fiktivt. Velg Navn/nettadresse (ikke Anonym), og skriv inn navnet. Nettadresse er ikke nødvendig.
- Logger du inn med Google-konto, kan du få kommentarer tilsendt på e-post.
- Kommentarer som ikke holder seg til saken eller er personangrep eller trakassering, kan bli slettet.

Motta nye innlegg på e-post