19.12.09

Nominert til Digital Superheltinne

Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si, men blir jo både veldig glad og ydmyk. Juryen Kvinnekongen og Iskwew har nemlig nominert meg til Digital Superheltinne 2009 - sammen med de kvinnene!

Les begrunnelse og stem her.
Pollen vil være åpen til mandag 21. desember klokka 20:00.

OPPDATERING 21.12. kl. 20:42
And the winner is...
Se her

Tusen takk til
~SerendipityCat~, MariasMetode, Jorun og Politikeren, som foreslo meg!

Følg @iskwews superheltinneliste på Twitter!!

8 kommentarer:

  1. ...fordi du fortjener det, Sigrun!

    :-D

    SvarSlett
  2. Gratulerer med nominasjonen, og lykke til videre. Jeg har fulgt med på bloggen din en stund, og syns absolutt du fortjener plassen din på den listen!

    SvarSlett
  3. Det mariasmetode sa!

    Det var mange som nominerte deg :-)

    SvarSlett
  4. Ja, tusen takk, Maria! Har lagt inn en takk til dere i innlegget.

    SvarSlett
  5. Tusen takk, Yoshimi :)

    SvarSlett
  6. Så hyggelig, Sigrun! Jeg er enig med de andre her at dette fortjener du!

    SvarSlett
  7. Fint at du ble nominert :) Lykke til, jeg har stemt på deg.

    SvarSlett
  8. Line og a.m.: Takk!

    SvarSlett

Virker ikke lenken(e)? Da vil jeg bli kjempeglad om du har tid til å gi meg beskjed via kontaktskjemaet i bloggens sidefelt.

- LAGE LENKE: <a href="url-adresse">Lenkens navn</a>

- BRUK NAVN, ditt virkelige eller et fiktivt. Velg Navn/nettadresse (ikke Anonym), og skriv inn navnet. Nettadresse er ikke nødvendig.
- Logger du inn med Google-konto, kan du få kommentarer tilsendt på e-post.
- Kommentarer som ikke holder seg til saken eller er personangrep eller trakassering, kan bli slettet.

Motta nye innlegg på e-post