15.12.09

Gratulerer, Line Konstali!


Line Konstali, som intervjuet meg i sommer, skriver på bloggen sin:

Fra og med januar neste år trer jeg inn i rollen som redaktør i Norges Kvinne- og Familieforbund. Nå kan jeg skrive om unge mødre, vold mot kvinner, kvinnediskriminering, vold mot barn, egne krisesentre for barn, fødsels- og barselomsorg, mobbing, psykiatri +++ og best av alt: jeg kan sende bladet direkte til alle våre ministre og være med å påvirke!

Line Konstali følger bloggen min, og herfra gratuleres det igjen!
Igjen, fordi hun nylig kom ut med en bok, Ikke bare mamma.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Virker ikke lenken(e)? Da vil jeg bli kjempeglad om du har tid til å gi meg beskjed via kontaktskjemaet i bloggens sidefelt.

- LAGE LENKE: <a href="url-adresse">Lenkens navn</a>

- BRUK NAVN, ditt virkelige eller et fiktivt. Velg Navn/nettadresse (ikke Anonym), og skriv inn navnet. Nettadresse er ikke nødvendig.
- Logger du inn med Google-konto, kan du få kommentarer tilsendt på e-post.
- Kommentarer som ikke holder seg til saken eller er personangrep eller trakassering, kan bli slettet.

Motta nye innlegg på e-post