12.11.09

Intervju med en voldtektsmann

Kjernen av hvorfor voldtekt fungerer i 2009 er fundert på et avgjørende moment i den norske justisen vedrørende sånne typer utskeielser. Det er nemlig VOLDEN i VOLDtekt som kanskje, om maks uflaks, domfeller deg. Unngår du den, går du fri. I de aller fleste tilfeller er det asylsøkere og slikt som, totalt ødelagt av krigsminner, fattigdom, idioti, whatever, tyr til den unødvendige porsjonen av knyttnever, blått øye og truende kjøttkniver. For oss andre er det bare å spille kortene riktig, så skjer ingenting annet enn det du hadde planlagt i utgangspunktet.

Intervju i NATT&DAG

9 kommentarer:

  1. Dette "intervjuet" hadde et skremmende innhold,og var fantastisk godt og dyptpløyende skrevet. Alle regjeringsmedlemmer og stortingsrepresentanter burde gjøres oppmerksomme på den. Finnes det noen slik mulighet?

    SvarSlett
  2. Tja, nå er intervjuet fiktivt, da. Det høres skummelt ut, men det spørs hvor mye det har med virkeligheten å gjøre.

    SvarSlett
  3. Fy faen!!! Jeg kjenner jeg blir sint! Voldtekts menn er noen drittsekker! FAENS rettsystem vi har! Selv opplevde jeg overgrep, og overgriper fikk ei bot på 10 000 kr som skulle betales til staten - for å ha ødelagt mitt liv!! Jeg har kjempa for å få tilbake livet mitt i 6 år snart! Og han sitter der med alt! Offeret blir straffet, ikke voldtektsmannen! Kjenner jeg ble mektig forbanna!

    SvarSlett
  4. Anonym12.11.09

    "mødre (og også fedre!) som produserer voldtektsmenn er noen fitter!" - joda, vi har alle vrede mot våre overgripere, enten de er voldtektsmenn ellet mødre. og vreden skal ut! skylden skal fordeles, så det runger. bare ikke glem at ingen fødes til å bli voldtektsmenn, og at det ikke er et abstrakt "samfunn" som produserer dem; mødre og også fedre har ansvaret - og skylden - ikke for voldtektene, men for at datteren (eller sønnen) blir lastet med voldserfaringer. våkne opp, damer Og menn!!!)!

    SvarSlett
  5. Anonym12.11.09

    jeg retter min forrige kommentar:

    mødre og også fedre har ansvaret - og skylden - ikke for voldtektene, men for at datteren (eller sønnen) blir lastet med voldserfaringer(som gis videre i voldtekter eller andre voldshandlinger). våkne opp, damer (og menn!!!)!(som gis videre i voldtekter eller andre voldshandlinger).

    SvarSlett
  6. Anonym12.11.09

    jeg retter ennå en gang mine forrige kommentar:

    mødre og også fedre har ansvaret - og skylden - ikke for voldtektene, men for at datteren (eller sønnen) blir lastet med voldserfaringer(som gis videre i voldtekter eller andre voldshandlinger). våkne opp, damer (og menn!!!)!

    SvarSlett
  7. Selv om da intervjuet er fiktivt, så dreies det sånn at voldtektsmann skryter og at de som voldtas "vil det".

    Det er kvalm lesing og det er skremmende, men virkeligheten rundt dette emnet er mye mer enn den vinklingen. Grusomt samme søren.

    SvarSlett
  8. Dette intervjuet var fiktivt,men ikke for sterkt.Den som tror det,kan lese bloggen på adressen nedenfor.

    http://dresdenpluss.blogg.no/1258219430_i_rape_and_destroy_un.html#comment

    SvarSlett

Virker ikke lenken(e)? Da vil jeg bli kjempeglad om du har tid til å gi meg beskjed via kontaktskjemaet i bloggens sidefelt.

- LAGE LENKE: <a href="url-adresse">Lenkens navn</a>

- BRUK NAVN, ditt virkelige eller et fiktivt. Velg Navn/nettadresse (ikke Anonym), og skriv inn navnet. Nettadresse er ikke nødvendig.
- Logger du inn med Google-konto, kan du få kommentarer tilsendt på e-post.
- Kommentarer som ikke holder seg til saken eller er personangrep eller trakassering, kan bli slettet.

Motta nye innlegg på e-post