16.9.09

Psykiatri: Advarsel om nettsted

Jeg har fått en mail fra en som har sett at jeg blogger om psykiatri. Vedkommende prøvde å lokke meg til nettstedet akuttpost.no, som er et utrygt område som kan skade datamaskinen.

Altså: Ikke svar om også du får mail fra noen som har en mailadresse som ser seriøs ut og prøver å deg til å gå inn på dette nettstedet. Det har ingen ting med psykiatrien å gjøre, selv om det ligger psykiatristoff på siden.

Oppdatering: Det var Google som viste meg et varsel om at dette var et utrygt område som kan skade datamaskinen. Det har altså ingen ting å gjøre med om hvorvidt jeg liker nettstedet eller ikke. Det er forøvrig mange nettsteder jeg ikke liker, men jeg driver av den grunn ikke og advarer folk mot å besøke dem.

1 kommentar:

  1. Anonym17.9.09

    Tragisk! Bra at djevelskapen stoppes:-))

    SvarSlett