17.8.09

Valgblogg

Om det er stemning for det, kunne jeg tenke meg å opprette en egen blogg - en gruppeblogg - i forbindelse med stortingsvalget, der man kan stille spørsmål om helse- og sosialfeltet. Så sender jeg hele bloggen til samtlige partier, og ber dem pent om å svare i kommentarfeltet.

Det er jo lov å prøve seg.

Dersom minst 20 personer er interessert, oppretter jeg en valgblogg (som kan ha inntil 100 forfattere). Disse skriver altså egne innlegg med spørsmål til partiene.

Innleggene bør fortrinnsvis være korte, og inneholde konkrete spørsmål. Useriøse innlegg og innlegg som omtaler identifiserbare tredjepersoners helseforhold, for eksempel familiemedlemmers, vil bli slettet.

Om du ønsker å være med, må du sende meg en e-post, slik at jeg har en adresse å kontakte deg på og du får registrert deg som bloggforfatter. Jeg ønsker å vite ditt navn, men du bestemmer selv om du vil skrive under eget navn eller under pseudonym i bloggen.

2 kommentarer:

  1. Takk for godt forslag! Håper mange blir med på å skrive på en slik blogg. En slik blogg vil også kunne bli nyttig etter valget.

    SvarSlett

Virker ikke lenken(e)? Da vil jeg bli kjempeglad om du har tid til å gi meg beskjed via kontaktskjemaet i bloggens sidefelt.

- LAGE LENKE: <a href="url-adresse">Lenkens navn</a>

- BRUK NAVN, ditt virkelige eller et fiktivt. Velg Navn/nettadresse (ikke Anonym), og skriv inn navnet. Nettadresse er ikke nødvendig.
- Logger du inn med Google-konto, kan du få kommentarer tilsendt på e-post.
- Kommentarer som ikke holder seg til saken eller er personangrep eller trakassering, kan bli slettet.

Motta nye innlegg på e-post