21.8.09

- Takk for at du skriver

I dag fikk jeg en hilsen fra en som har lest bloggen min i ett år (uten at jeg visste om henne):

Hei Sigrun!

Etter jeg fant bloggen din for et års tid siden, har det vært den bloggen jeg besøker først hver eneste dag, sist hver eneste kveld, og som gir meg mest å lese. Jeg blir aldri så glad, sint, redd, forbanna, håpefull som når jeg leser ordene dine.
...

Endelig, følte jeg da jeg fant bloggen din. En enorm lettelse. Av at noen skjønte, av at noen SÅ det samme jeg hadde sett, og i tillegg klarte å sette ord på det på en helt enestående måte.

Så er man ikke alene, så fins det folk som deg som kjemper, som skriver, som gjør noe som er så enormt viktig for så mange. Og jeg tenkte bare jeg ville fortelle deg at det du gjør er viktig og at det betyr noe for meg. For det vet man jo ikke før noen sier det, sant?

Takk for at du skriver, takk for at du bryr deg og aldri gir deg. Og jeg ønsker deg alt godt!

Vennlig hilsen "Christine"

Tusen takk!
Jeg blir rørt og glad.

8 kommentarer:

  1. Anonym21.8.09

    Hei Sigrun!
    Jeg har også 'sansen' for din blogg,' Et viktig 'bidrag' å belyse 'overgrep/krenkelser' I møte med det 'psykriatiske helse norge'.
    Mvh ms.mess

    SvarSlett
  2. Tusen takk, ms.mess!
    Det betyr mye å vite at det er en vits i å ikke gi seg.
    Hilsen Sigrun

    SvarSlett
  3. Det var jo flotte ord, og jeg er sikker på at du fortjener all ros :) Jeg har utdanning innen psykisk helse, nå underviser jeg på høgskole og jeg bruker å anbefale bloggen din for studenter :)

    SvarSlett
  4. Sigrun22.8.09

    Jeg sier mange takk, Beatelill :)

    SvarSlett
  5. Helt enig med henne. Jeg er innom den engasjerende bloggen din ofte,og synes at flere bør lese den, det du skriver er tankevekkende og viktig :)

    SvarSlett
  6. Takker og bukker, a.m. :)

    SvarSlett
  7. Anonym25.8.09

    Jeg støtter helt og fullt dette innlegget. Leser ikke fullt så ofte, men jevnlig. Takk! anonym, en stund til......

    SvarSlett
  8. Sigrun25.8.09

    Takk, Anonym (en stund til)!
    Jeg skriver sjeldnere og mindre enn før. Er litt tom, og veldig sliten for tiden. (Pluss at jeg er mye på Twitter)

    SvarSlett

Virker ikke lenken(e)? Da vil jeg bli kjempeglad om du har tid til å gi meg beskjed via kontaktskjemaet i bloggens sidefelt.

- LAGE LENKE: <a href="url-adresse">Lenkens navn</a>

- BRUK NAVN, ditt virkelige eller et fiktivt. Velg Navn/nettadresse (ikke Anonym), og skriv inn navnet. Nettadresse er ikke nødvendig.
- Logger du inn med Google-konto, kan du få kommentarer tilsendt på e-post.
- Kommentarer som ikke holder seg til saken eller er personangrep eller trakassering, kan bli slettet.

Motta nye innlegg på e-post