29.8.09

Litt sang og musikk under valgkampen



Takk for tips til @minaghabel

5 kommentarer:

  1. Sine Nomine31.8.09

    Huff! Og hun har ambisjoner om å bli norges neste statsminister...

    SvarSlett
  2. Svensktopp-musikk er heller ikke blant mine favoritter - men hennes musikksmak eller hvilke musikere hun opptrer sammen med, sier svært lite om hennes om hennes kvalifikasjoner som statsminister. Vi må jo ikke begynne å "diagnostisere" folk basert på deres musikksmak eller hvilke type musikere hun omgir seg med... Eller hva annet var det ved denne videoen som skulle være så ille i relasjon til hennes ambisjoner om å bli statsminister i Norge? For øvrig stemmer jeg heller ikke Fremskrittspartiet selv...

    SvarSlett
  3. Gud trøste og bære oss alle... Jeg er målløs.

    SvarSlett
  4. Er det ikke helt flott at politikere også viser noen av sine menneskelige sider? Eller skal politikere være glansbilder?

    SvarSlett
  5. Hvis dette er å vise en menneskelig side, Janolaf, er ikke jeg et menneske.

    SvarSlett

Virker ikke lenken(e)? Da vil jeg bli kjempeglad om du har tid til å gi meg beskjed via kontaktskjemaet i bloggens sidefelt.

- LAGE LENKE: <a href="url-adresse">Lenkens navn</a>

- BRUK NAVN, ditt virkelige eller et fiktivt. Velg Navn/nettadresse (ikke Anonym), og skriv inn navnet. Nettadresse er ikke nødvendig.
- Logger du inn med Google-konto, kan du få kommentarer tilsendt på e-post.
- Kommentarer som ikke holder seg til saken eller er personangrep eller trakassering, kan bli slettet.

Motta nye innlegg på e-post