7.7.09

Klassesamfunnet i skolen

En lærer i grunnskolen i Groruddalen i Oslo:

– For mange er skolen ei heilt ny verd, seier ho, og nemner eit eksempel frå matteboka for tredje trinn.

Oppgåva starta med ein presentasjon av ein familie som stod utanfor hytta med ski på biltaket.

– Før vi kunne gå laus på matteoppgåvene måtte eg forklara at i Noreg er det mange som har hytte, og spurde om elevane visste kva ei hytte er. Slett ikkje alle visste det. Vi måtte også bruka tid på «fjellet», det var slett ikkje kjent for alle. Sjølv hadde eg ikkje vore på fjellet før eg var over tjue, seier den erfarne læraren, og peiker på at dei som har laga lærebøkene og definert læringsmåla kjem frå ein annan stad enn fleirtalet av elevane i Groruddalen.


Klassekampen

Se også: Diagnose på fattigdom

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Virker ikke lenken(e)? Da vil jeg bli kjempeglad om du har tid til å gi meg beskjed via kontaktskjemaet i bloggens sidefelt.

- LAGE LENKE: <a href="url-adresse">Lenkens navn</a>

- BRUK NAVN, ditt virkelige eller et fiktivt. Velg Navn/nettadresse (ikke Anonym), og skriv inn navnet. Nettadresse er ikke nødvendig.
- Logger du inn med Google-konto, kan du få kommentarer tilsendt på e-post.
- Kommentarer som ikke holder seg til saken eller er personangrep eller trakassering, kan bli slettet.

Motta nye innlegg på e-post