14.7.09

Intervju i tidsskrift

- Når Tidsskrift for Sjelesorg gir ut temanummer om “lidelse”, vil vi gjerne gi rom for erfaringer og refleksjoner fra noen som enda kjemper og lever med de lidelser de har blitt påført. Når vi tar opp temaet “lidelse”, synes vi det er viktig å ikke harmonisere, dekke til, gjøre det behagelig lettvint å lese om og forholde seg til. Det er akkurat det motsatte Sigruns mange avis- og blogginnlegg gjør, og vi er glade for at hun sa ja til å dele noen av sine tanker med oss, skriver Annhild Tofte Arnevik, teolog og doktorstipendiat, i siste nummer av tidsskriftet.

Hun intervjuer meg i Tidsskrift for Sjelesorg nr 2/2009, Nordens eneste fagtidsskrift for sjelesorg.

Og siden Arnevik er så snill å ta med adressen til bloggen min, så linker jeg til hennes masteroppgave.

2 kommentarer:

  1. Anonym4.8.09

    Hei Sigrun!

    Jeg har vært uten internetforbindelse en stund, så det er lenge siden jeg har vært innom bloggen din... Som alltid er det mye siktig å få med seg!

    Jeg hadde tenkt jeg skulle maile deg og sjekke om du hadde fått tidsskriftet, men ut fra dette antar jeg at du har det! Nok en gang takk for at du stilte opp!!

    Takk for linken til oppgaven forresten :)

    Annhild

    SvarSlett
  2. Annhild: Jeg fikk tilsendt tidsskriftet, ja. Selv takk. Du er en god intervjuer, som greier å skape trygghet i intervjusituasjonen.

    SvarSlett

Virker ikke lenken(e)? Da vil jeg bli kjempeglad om du har tid til å gi meg beskjed via kontaktskjemaet i bloggens sidefelt.

- LAGE LENKE: <a href="url-adresse">Lenkens navn</a>

- BRUK NAVN, ditt virkelige eller et fiktivt. Velg Navn/nettadresse (ikke Anonym), og skriv inn navnet. Nettadresse er ikke nødvendig.
- Logger du inn med Google-konto, kan du få kommentarer tilsendt på e-post.
- Kommentarer som ikke holder seg til saken eller er personangrep eller trakassering, kan bli slettet.

Motta nye innlegg på e-post