5.3.09

Feedback. Innboks

Fredag
- Mail:
Jeg leser ting du skriver på nettet. Ønsker deg en god helg!

Beste hilsener fra NN (mann)

- Et elektronisk postkort

Lørdag
- Tre elektroniske postkort

- Mail:
Du virker så aggressiv/bitter overfor menn og det menn står for. Du har slike sterke intelektuelle og bastante meninger, at jeg blir ganske redd for og skuffet over deg, Sigrun. Å være feminist betyr vel ikke at man er en sur og sint mannshater?

Du skremmer meg, og jeg ønsker ikke utsette meg selv for å delta i debatter med deg, Sigrun. Derfor sender jeg denne ytrringen som en privat mail til deg.

Vennlig hilsen
NN


Søndag
Et elektronisk postkort

Mandag
Mail:
Livet kan være tungt mange ganger. Men tar man vekk humøret og annet som hjelper oss til å gå videre tross alle plager og vondter, da slukker selv den lille gnisten vi alle har! Spre litt smil og glede rundt deg, så vil du få tifold tilbake!

Vennlig hilsen
NN


Tirsdag
To elektroniske postkort

Onsdag
- To tips om artikler jeg bør lese på nettet.

- To mailer:
Du har ikke lest det siste elektroniske postkortet jeg sendte deg.

- Et elektronisk postkort.

Torsdag
- Et tips om artikkel jeg bør lese på nettet.

- Mail:
Du har ikke lest det siste elektroniske postkortet jeg sendte deg.

Fredag
Mail:
Fikk en mail fra den ansvarlige på nettstedet om at jeg burde oppføre meg skikkelig. Fikk forståelsen av at du sto bak som "angiveren", Sigrun. Skuffende. Et godt eksempel på at "feministiske diktaturer" ikke harmoner med et fritt demokratisk samfunn.

Vi ble nok skilt av helt forskjellige grunner, vi to. Stakkars din forhendværende! Jeg ble syk, og det var grunnen til at min kone og jeg ble skilt. Mennesker er noen underlige skapninger...

NN

Lørdag
Mail:
Du har ikke lest det siste elektroniske postkortet jeg sendte deg.

Søndag
Mail:
Den nettansvarlige har utestengt meg fra å delta på nettstedet. Jeg har googlet vedkommende:
Bla bla bla bla bla bla bla

Mvh NN


Tirsdag
Mail:
Sender disse to artiklene til deg Sigrun, for da vet du bedre hva "den ansvarlige" står for:

Bla bla bla bla bla bla bla bla
Bla bla bla bla bla bla bla bla

N

2 kommentarer:

  1. Mann 436.3.09

    "Du virker så aggressiv/bitter overfor menn og det menn står for."

    JEG oppfatter deg absolutt ikke slik. Spesielt da du skrev om at kvinner var minst like ille mot sine barn som det menn er...at noen kan oppfatte deg som mannshater er sannsynligvis bare pga en stereotyp oppfatning av at femnister hater menn. Selv er jeg feminist, men jeg hater ikke meg selv for det. Den mann som ikke er feminist - og uttaler om temaet (altså uten etisk forankring) - burde skamme leppene sine! ;-)

    Stå på Sigrun!!!!!! :-)

    Mvh
    Mann 43

    SvarSlett
  2. Hei, Mann 43!
    Takker for vennlig kommentar.
    Jeg tror nok det er slik at enkelte menn tar det for gitt at man er en sur mannshater bare man sier at man er feminist. Så jeg tar det ikke så veldig personlig akkurat. Det velger jeg heller å gjøre med din kommentar :)
    Vi får stå på, vi feminister!

    SvarSlett

Virker ikke lenken(e)? Da vil jeg bli kjempeglad om du har tid til å gi meg beskjed via kontaktskjemaet i bloggens sidefelt.

- LAGE LENKE: <a href="url-adresse">Lenkens navn</a>

- BRUK NAVN, ditt virkelige eller et fiktivt. Velg Navn/nettadresse (ikke Anonym), og skriv inn navnet. Nettadresse er ikke nødvendig.
- Logger du inn med Google-konto, kan du få kommentarer tilsendt på e-post.
- Kommentarer som ikke holder seg til saken eller er personangrep eller trakassering, kan bli slettet.

Motta nye innlegg på e-post